På sit nye kontor

IndlægEmne: På sit nye kontor   På sit nye kontor EmptyLør Jun 16, 2012 2:56 am

Tid: Ca. 14.27
Sted: Rektors (Barbaras) kontor
Vejr: det regner lidt udenfor
Omgivelser: Barbaras kontor.

Barbara så rundt på sit 'nye' kontor. Hun var meget glad, for at være blevet rektor på skolen, og var også glad for at have fået det her kontor. Hun havde hørt så meget om Albus Dumbledore, der engang havde været rektor på skolen, og hun syntes, det var lidt vildt at have det samme kontor som han havde haft.
Men Barbara så lidt rundt, og smilede lidt. Hun gik hen til en reol, og så lidt på et af de billeder der stod der. Det var et billed, af hendes 4-årige niece, Angela og 2-årige niece Coco.

Barbara gik hen til sit store skrivebord, der stod midt i rummet og satte sig ned på kontor-stolen. Hun åbnede en af skufferne, og tog nogle af de lektier, hun ikke havde rettet op, og begyndte at rette den første.

//Det her emne, er til Kimberly//
Kimberly Chanel
Kimberly Chanel

Oprettet : 13/06/12

På sit nye kontor Empty
IndlægEmne: Sv: På sit nye kontor   På sit nye kontor EmptyTirs Jun 19, 2012 2:29 am

Imens Kimberly var på vej op af trapperne, prøvede hun at holde vejret så længe hun overhovedet kunne. Hun havde bare aldrig rigtigt været så god til det, så til sidst stoppede hun, da hun nåede op på anden sal. Kimberly havde en masse bøger og pergamenter under armen, fordi hun skulle hen og besøge skolens nye rektor Barbara Taleswood.
Hun gik listende over imod døren til kontoret, og stod så lidt og kiggede på trappen. Hvad var det nu kodeordet var? Nå, ja! "Skumfiduser og halvtreds karameller!" Råbte hun og langsomt svingede trappen sig til side, så hun kunne træde op på den.
Med et smil på læben, ventede hun til at hun var noget helt op, og bankede så blidt på døren ind til Barbaras kontor. Kimberly ventede ikke, men gik bare ind. "God eftermiddag Barbara!" Hilste hun og satte sig på stolen overfor skolens rektor.
Der var hyggeligt inde på kontoret. Skolens tidligere rektor, havde været en del dyster, så hun foretræk så meget dette her, i forhold til det gamle. Hun huskede kodeordet hen til ham var "Et barns lidelser!" Urh.. Det havde hun ikke synes om!
"Nå, Barbara. I dag er jeg jo kommet her, fordi vi skal diskutere lidt om din fremtid som rektor, men også hvad vi ser op til at du skal gøre som skolens nyeste rektor.
Nogle indveninger?" Kimberly rodede lidt i sine papirer, og fandt så en kæmpe mappe frem, som var gemt inde i dem. "Her, er der forskellige ting du skal have styr på. Blandt andet er der et testamente fra skolens gamle rektor, som ville give nogle ting, til den nye."

På sit nye kontor

Hogwartsskolen :: Forums og Emner :: Hogwarts :: Indenfor :: 2. Sal-