Hvorfor vælger vi Admins at have en karakter?

Kimberly Chanel
Kimberly Chanel

Oprettet : 13/06/12

Hvorfor vælger vi Admins at have en karakter?  Empty
IndlægEmne: Hvorfor vælger vi Admins at have en karakter?    Hvorfor vælger vi Admins at have en karakter?  EmptyOns Jun 13, 2012 10:43 pm

Kæreste brugere!

Måske har nogen af jer spekuleret lidt på, hvorfor mon at vi Admins ikke bare hedder 'Admin' og 'Moderator' fx.
Vi synes det er meget sjovere at have en karakter, så vi kan spille med jer! Det giver også et meget bedre blik på, hvad der kan laves bedre. F.eks. når vi vælger at lave en profil. Så kan vi måske se, at der mangler nogle forklaringer på en god profil.. What ever!

I skal vide at vi elsker at emne med folk, så send gerne en ugle til en af os, hvis du lyster!

Vi vil også gerne være lidt anderledes, og mere os. På mange sider er adminsne ikke nogen karakterer. - Det er de så her!

Det var en lille forklaring, du er altid velkommen til at stille spørgsmål i spørge forummet

- K. Chanel

Hvorfor vælger vi Admins at have en karakter?

Hogwartsskolen :: Hvorfor dit og hvorfor dat? :: Hvorfor dit og hvorfor dat var?-