Muggler blade og andre ting

2 deltagere

Muggler blade og andre ting Empty
IndlægEmne: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting EmptyTors Jun 07, 2012 3:05 am

Barbara sad nede ved et af træerne, tæt på søen. Der lå en pose, med muggler blade og nogle andre ting, ved siden af hende, som hun havde fået fra sin ældste storesøster, Angelina.
Barbara tog et af bladene, op af posen og så på forsiden. Hun så ned i posen igen, og tog en pose piratos, op og åbnede posen. Hun tog en piratos, puttede den i munden, og lagde posen med piratos, ned i posen igen.

Hun lagde bladet, ned i posen igen, og rejste sig op. Hun rettede lidt på sin kappe, og tog posen, og gik ned mod søen. Hun så ned på sit armbånds ur. Klokken var ca. 16.30.
Barbara så på mod himlen, og fik solen i øjnene, så hun kiggede bare ud mod søen. Hun så lidt rundt, og så på nogle af de elever, der stod i små grupper, og talte sammen, eller sad og nyd solen.

Muggler blade og andre ting Empty
IndlægEmne: Sv: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting EmptyTors Jun 07, 2012 4:06 am

Lucy havde elsket sin tid på Hogwarts, så det var rigtig rart at være der tilbage. Dem hun havde set op til hendes skoletid var lærene og de ældre elever, nu var hun selv lærer. Det var en fantastisk fornemmelse at hun kunne give hendes elever noget som hun selv havde fået. Viden. Magiske dyrs pasning og pleje havde atlid været hendes yndlingsfag så det var også det hun søgte i da hun fandt ud af at stillingen var ledig. Med afslappede skridt nærmede Lucy sig søen. Hun var ofte udenfor da naturen bare havde en vis form for charme som indendørs lokaler ikke kunne hamle om med. Lucy vinkede over mod nogle elever hun havde. Hun elskede hendes elever, det var jo trods alt dem hun arbejdede for. Hvis de ikke var der ville h un være arbejdsløs. Lucy kendte ikke mange af de øvrige lærer. Hun kendte lidt til Barbara Taleswood, hun var bekendt i hvert fald. Lucy vidste hvem hun var, så det var omkring den eneste som Lucy kunne kalde for en ven på Hogwarts. Lucy så ned mod søen hvor et bekendt ansigt var til at finde i blandt menneskerne dernede. Det var ikke helt til at se hvem det var på så afstand, men ud fra hendes udseende at dømme var hun enten en lærer eller en elev der havde gået om mange gange. At hun var lærer var mest realistisk. Lucy gik hen imod hende og kunne genkende hendes ansigt, hun var rigtig køn, det havde Lucy altid syntes. Lucy havde været misundelig på hende, hun var bare så naturlig. "Hej, Barbara, ikke sand?" Lød det stille fra Lucy der kun med nød og næppe fik de få ord over hendes spinkle, røde læber.

Muggler blade og andre ting Empty
IndlægEmne: Sv: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting EmptyTors Jun 07, 2012 5:03 am

Barbara, vendte sig om, da hun hørte en stemme. Hun så lidt på Lucy, som vidst var den nye lærer i Magiske Dyrs Pasning og Pleje. Hvis Barbara ikke tog meget fejl, hed hun vidst Lucy Jefferson.
Hun smilede lidt til hende, og sagde:
"Hej. Jo, jeg hedder Barbara. Og De hedder, Lucy, ikke sandt?" Barbara så stadig lidt på Lucy.
"De er den nye professor, i Magiske Dyrs Pasning og Pleje, ikke?" tilføjede hun lidt efter.

Barbara så lidt rundt og så bagefter på Lucy igen, imens hun ventede på et svar.

Muggler blade og andre ting Empty
IndlægEmne: Sv: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting EmptyLør Jun 09, 2012 7:49 pm

Lucy satte sig ned ved siden af hende. Naturen var et skønt sted at være, det var så rart at være i naturen. Men Hagrids hytte var natruligvis hendes yndlingssted. "Jo. Lucy Roselina Jefferson. Jeg er den nye lærer i magiske dyrs pasning og pleje og hufflepuffs overhovede." Hun så smilende på hende, det var rart at møde nogle nye. Hun kendte ikke lærene så godt, hun kunne kende nogle af dem fra skoletiden, men de kunne sikkert ikke kende hende. Hun var meget anderledes end i hendes skoletid, hun var meget mere kikset. Det var hun dog ikke længere, hun var mere modebevidst. Lucy så smilende på hende. "Muggler studier, ikke sandt?" Lucy var ikke så kendt i muggler verdenen, men hun kendte da lidt til det alligevel.

Muggler blade og andre ting Empty
IndlægEmne: Sv: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting EmptyLør Jun 16, 2012 7:40 am

Barbara så på Lucy og smilede lidt til hende. "Jo, jeg er lærer i Muggler Studier" sagde hun og så lidt ud over søen, og bagefter på Lucy igen. Hun tog posen med piratos frem, og tog en.
"Vil Du have en?" spurgte Barbara lidt efter og holdte posen frem mod Lucy.

//Undskyld det korte svar ;-)//

Muggler blade og andre ting Empty
IndlægEmne: Sv: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting EmptyLør Jun 16, 2012 8:37 am

Et bred smil spredte sig på hendes læber, det var rart at møde nogle af de andre lærer på skolen. Hun havde jo selvfølgelig mødt Mathias og sikke et møde det var. Et drømmende blik fandt vej til hendes øjne og fik hende til at være væk et kort øjeblik før hun så tilbage på Barbara. "Undskyld, jeg har en fyr i mine tanker lige for tiden." Sagde hun med et skævt smil. "Ellers tak, jeg har næsten lige spist et stort måltid, jeg tror jeg tog 10 kg. på bare ved at se på det." Lucy syntes det var hyggeligt at sidde der med Barbara, hun var meget venlig og de kunne sikkert komme godt ud af det sammen. Det gjorde de jo allerede, men Lucy kunne godt forstille sig et venskab i den senere fremtid. De var begge stille og rolige og ikke mindst nede på jorden. De burde få det til at fungere.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Muggler blade og andre ting   Muggler blade og andre ting Empty

Muggler blade og andre ting
 Lignende emner
» Ny lærer i muggler studier fundet!

Hogwartsskolen :: Forums og Emner :: Hogwarts :: Udenfor :: Søen-