Tilbage på Hogwarts

Kollegium : Hogwarts?

Tilbage på Hogwarts Empty
IndlægEmne: Tilbage på Hogwarts   Tilbage på Hogwarts EmptyTirs Jun 05, 2012 7:08 am

Barbara, kom gående ned mod søen. Hun var den nye lærer i Muggler studier, og var meget glad for at være tilbage på Hogwarts. Hun var også meget glad for at være lærer i Muggler studier, da hun selv var en halvblods magiker, og kendte en del til mugglernes verden.

Barbara, rettede lidt på sin kappe, og gik hen mod det træ, hun tit havdet siddet ved, den gang, hun selv var elev.
Barbara, så ned på sit ur. Klokken var ca. 16.00. For at være helt præcis, var den 15.58.
Barbara så op mod himlen, og fik solen i øjenene, så hun, så hen mod søen igen. Hun skulle nok få det godt på skolen, og hun glæede sig meget til at gå igang, med timerne.

Barbara rejste sig op og så rundt. De elever der var udenfor, stod i små grupper og snakkede eller sad alene, og nyd solen.
Slytherin

Oprettet : 02/06/12

Tilbage på Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på Hogwarts   Tilbage på Hogwarts EmptyTirs Jun 05, 2012 7:35 am

Aria havde slået sig ned ved søen. Hun var lige startet på Hogwarts, og i dette solskin havde hun ikke været i stand til at holde sig væk fra udendørsarealerne. Hun glædede sig meget til at påbegynde lektionerne, men i øjeblikket nød hun det kølige vand mellem sine tæer. Hun lukkede øjnene i og vendte hovedet mod himlen. Der var også en smule skyer, så helt blændet af solen blev man ikke. Hun åbnede dog hurtigt øjnene igen, da hun hørte nogen bag hende. Hun vendte sig rundt og så professoren, der vist var lærer i Mugglerstudier. "Godeftermiddag, professor," sagde hun med et smil og lavede et let vink efter hende. Der var da ingen grund til at være genert, men derimod handlede det om at gøre et godt førstehåndsindtryk.

Kollegium : Hogwarts?

Tilbage på Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på Hogwarts   Tilbage på Hogwarts EmptyTirs Jun 05, 2012 8:14 pm

Barbara så lidt på søen,og havde været lidt i sine egne tanker, men kom ud af dem, da hun hørte en stemme, tale til hende, så hun på pigen, der havde talt til hende.
"God eftermiddag, frk ....?" sagde hun og smilede lidt til pigen. Hun kunne stadig ikke huske hvad alle eleverne hed, men hun skulle nok, komme til at huske det på et eller andet tidspunkt.
Barbara rettede sin hestehale, og så lidt rundt på de andre, der var udenfor, og så, så på pigen igen, bagefter.
Slytherin

Oprettet : 02/06/12

Tilbage på Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på Hogwarts   Tilbage på Hogwarts EmptyOns Jun 06, 2012 6:49 am

"Darling," svarede hun med et smil. "Mit navn er Aria Darling, professor," forklarede hun. Personligt syntes hun godt om navnet Darling. Ja, også Aria, og kombinationen elskede hun. Så vidt hun vidste, var dette professor Taleswood. Hun havde set hende ved Højbordet til Velkomstmiddagen - en Ravenclaw. Aria havde endnu ikke været til sin første lektion i Mugglerstudier, men glædede sig meget til at se nærmere på og udforske Mugglernes levevis.

IndlægEmne: Sv: Tilbage på Hogwarts   Tilbage på Hogwarts Empty

Tilbage på Hogwarts