Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM!

Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! Empty
IndlægEmne: Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM!   Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! EmptyOns Jul 04, 2012 6:59 am

Hej med jer!
Jeg ved godt det er lidt mærkeligt nu hvor jeg ikke er Admin, og så skriver her i "Kom godt i gang!"
Men det er sådan at Kimberly og Kylie spurgte mig, om jeg ikke kunne holde overblik over hvilke uger vi er i.
Derfor vil jeg hver gang, en ny uge starter (altid mandag) skrive her i forummet.
Men nogle gange er jeg på ferie, så der vil der ikke blive skrevet nye uger ind. Dog vil jeg lige så snart jeg har internet igen, eller hvis nu jeg ikke lige har haft tiden, så skrive det ind med det samme!

Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! Empty
IndlægEmne: Uge 5 Fra mandag d. 2 Juli - søndag d. 8 Juli 2012   Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! EmptyOns Jul 04, 2012 7:03 am

Mandag d. 2 Juli starter/startede Uge 1! Den vil slutte Søndag d. 8 Juli 2012, og efter det vil Uge 1 begynde i et nyt skoleår.

Sidst rettet af Logan Carter Tors Jul 05, 2012 7:29 pm, rettet 1 gang

Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! Empty
IndlægEmne: Uge 1. Fra mandag d. 9 Juli - 15 Juli 2012   Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! EmptyTors Jul 05, 2012 7:28 pm

Mandag d. 9 Juli starter uge 1, og det samme gør et nyt skoleår!
Det betyder simpelthen at I kan komme i gang med at lave lektier igen. Til dem som er i tvivl, så har vi ingen ferie og heller ingen eksamen, da vores Admins arbejder hårdt på at få eksamen op at køre!
Jeg er ikke hjemme mandag d. 9 juli, så derfor ligger jeg dette op nu.
Uge 1 slutter Søndag d. 15 juli

Sponsoreret inhold

Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! Empty
IndlægEmne: Sv: Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM!   Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM! Empty

Ugerne! :) - HOLD ALTID ØJE MED DETTE FORUM!

Hogwartsskolen :: Hjælp :: Kom godt i gang!-