EN MASSE VIGTIGE NYHEDER! - LÆS!!!

Oprettet : 01/06/12

EN MASSE VIGTIGE NYHEDER! - LÆS!!! Empty
IndlægEmne: EN MASSE VIGTIGE NYHEDER! - LÆS!!!   EN MASSE VIGTIGE NYHEDER! - LÆS!!! EmptyTirs Jun 26, 2012 2:46 am

Halløj hekse og troldmænd! - Store som små,
siden er jo kommet godt op og køre, men mig og Kimberly kan se mange fejl, så vi ville gerne lave siden mere om. Vi tænkte bare at gøre det på siden her og nu, men da mange af jer bruger siden dagligt, ville vi ikke lukke den ned.
Derfor har vi besluttet at lave en ny, da jeg bruger dansk-forum, som er gratis.
Så mig og Kimberly vil ikke lige være meget aktive her for tiden, derfor opfordre jeg at I sender en ugle til en af de brugere som kender meget til siden. Det kunne blandt andet være en lærer, eller også kan man se hvornår brugeren er oprettet i brugerens profil.
Nogle af de brugere som kender mest til siden, og som har været her længst er;
Daphne, Lucy & Spencer. To flinke overhoveder, som også kender mig og Kimberly en lille smule IRL. - Samme skole.
Så beskeden her, var altså bare at der vil komme en ny version af siden, som bliver meget bedre og nemmere at finde rundt I.

Så til lidt ros;
Jeg vil gerne rose alle jer brugere som har givet et rigtig godt bidrag til siden!
I er online, og stiller gode spørgsmål omkring siden, og jeg er vældig begejstret over den aktivitet som er på siden.
Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogen af jer reklamerede lidt mere, da vi stadigvæk skal bruge flere brugere!
Så vil jeg også gerne lige rose et par forskellige hoveder, som virkelig har gjort et godt arbejde på siden!
Lucy Roselina Jefferson:
Lucy. Du har som overhoved for Hufflepuff og lærer i Magiske Dyrs Pasning og Pleje, gjort et rigtig godt indtryk her på siden! Du er dagligt aktiv (har jeg hørt fra Kimberly) og er godt med.
Du er også god til at komme med idéer, og stiller gode spørgsmål omkring siden. Ros til dig!

Dior Jean:
Du er ny, Dior men det betyder ikke, at du ikke er interesseret i siden! Du kommer med gode idéer til mig og andre i Admin panelet, og stiller spørgsmål som du ikke har fået svar på.
Du er også godt aktiv, og som lærer synes jeg du klarer det rigtig godt, selvom du ikke har fået lavet så mange lektioner endnu.
Men ros til dig!

Logan Carter:
Logan, jeg er stolt af det arbejde du har vist her på siden! Du har næsten lavet alle lektionerne (fortæller du mig) som du har skrevet ind i et word-dokument. Du er også godt aktiv, og er god social!
Du tager også et godt intiativ, og kommer med idéer til siden, ligesom mange andre også gør. Flot arbejde!

Spencer Seans:
Spencer, du laver nogle fantastiske opslag i Eagles News, og klarer det rigtig godt med lektionerne. Du hjælper også store som små, med at finde rundt på siden ect.
Din humor og dit gode humør, smitter godt af på os andre, og som mange andre kommer du med gode idéer til siden.
Dit liv socialt på denne side, er også fantastisk. Jeg har hørt at du har to virkelig gode venner, Logan og Daphne, og skal være gudmor til deres lille søn, Herbert!
Tillykke!
- Og tillykke til Logan og Daphne!

Daphne Claire Lorraine:
Der er mange at rose, men du er én som virkelig fortjener det. Du har lavet en flot pensum for dine klasser, og er også godt i gang med lektionerne. Samtidig står du for meget arbejde her på siden. Du er både chef for Ordkløveren og er overhoved for Slytherin.
Du har et rigtig godt overblik, og kan holde styr på alle ting!
Også tak til de gode idéer du er kommet med, og den ros som jeg også fik fra dig her for leden.

Rachel Alexandra Rocha:
Rachel, du har gjort et fantastisk arbejde her på siden! Dit fine design og din aktivitet. Det er både dit job som journalist, men også de mange lektier du har lavet. Jeg har hørt du kun har fået fantastisk!
God klaret!
Jeg synes også du er god til ay udvikle siden, og det er som om at siden er blevet meget mere professional efter du er kommet på job!
Tusind tak, Rachel!

Kimberly Chanel:
Du er jo grunden til at denne side er blevet til noget, Kims! Jeg er helt vild med din fine konkurrence som ingen surt nok har deltaget i, og så de mange ting ud har lavet.
Du har udviklet siden så godt, og jeg ville klart give dig skylden for at havde lavet denne side!
Denne side var ikke blevet til noget uden dig!

Nu fik alle på hele siden lidt ros, da jeg jo har rost alle allerøverst!
Jeg er stolt af jer! Virkelig!

Nu skal vi til nogle regler;
Der er ikke mange regler her på siden, og jeg kan godt se at nogle ikke bliver overholdt helt. Samtidig har vi ikke fået avatar regler på banen, kærlighed osv....
Derfor så vil vi i den nye version, lave reglerne meget mere konkrete, og så håber jeg at I vil overholde dem bedre.
Når reglerne er blevet renskrevet, vil jeg ligge dem ind her, men der kan godt gå lidt tid. - Det er svært!

Faktisk så har jeg ikke så meget mere på hjerte, andet end at jeg gerne vil ønske alle en god sommer og tillykke til Lucy, Mathias, Logan og Daphne at de alle skal eller har fået en baby!

Magiske hilsner,
Kylie Odair

EN MASSE VIGTIGE NYHEDER! - LÆS!!!
 Lignende emner
» VIGTIGE NYHEDER!