Hogwartsskolen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hogwartsskolen - Kom og hver elev på Hogwarts online!
 
ForumforsidePortalNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En god nyhed?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Claire A. C. Jefferson
Hufflepuff
Claire A. C. Jefferson


Antal indlæg : 7
Kollegie Points : 14
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts - Hufflepuff.

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 1:21 am

Tid: Ca. 15.57
Sted: 2. sal - Lucy's kontor
Vejr: Det regner meeget udenfor
Omgivelser: Lucys kontor.

Claire, gik ned af gangen på 2. sal. Hun havde fået afvide af sin søster, Lucy, at hun skulle fortælle noget til hende. Hun skulle være der klokken 16.00, og Claire vidste ikke hvad Lucy ville fortælle hende. Claire havde en hvid top, en lilla, blå og søvn ternet skjorte udenover, der var åbent og et par cowboybukser på.
Claire nærmede sig Lucys kontor, og da hun var kommet hen til kontor-døren, bankede hun på og ventede på at Lucy ville åbne døren.

//Undskyld, det ikke var så langt ;)//
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 1:34 am

Lucy glædede sig til at fortælle Claire den gode nyhed. Hun var så glad for det og Claire var den første, næstefter Mathias der fik det af vide. Hun skulle jo fortælle faren det først. Hun havde lavet en kop kaffe og fundet en kande græskarjuice frem til Claire. Et blidt suk gled over hendes læber, det havde været meget svært for hende at sige det til Mathias, men med Claire var det anderledes. De var meget tætte og kunne fortælle hinanden alt. Da der blev banket på døren rejste Lucy sig og gik hen til døren for at åbne den. "Du kan bare gå ind søde Claire." Sagde han og sendte hende et smil. Hun var så glad for Claire, han var jo hendes lillesøster og det var hendes tættest familie på skolen. Når de ikke var på skolen var de også de tætteste. Lucy havde det bare så godt med Claire. "Jeg har fundet noget græskarjuice til dig. Du kan bare tage." Sagde hun og gjorde en indbydende bevægelse med armen for at vise Claire det var derhen. "Jeg har en stor nyhed. Og med stor mener jeg gigantisk. Den største nyhed i vores tid."
Tilbage til toppen Go down
Claire A. C. Jefferson
Hufflepuff
Claire A. C. Jefferson


Antal indlæg : 7
Kollegie Points : 14
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts - Hufflepuff.

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 3:40 am

//Hey! Claire er altså en hun og ikke en han xD//

Claire så døren blev åbnet, og smilede til Lucy. "Det.. vidste jeg da godt" sagde Claire og smilede stadig til hende. Hun gik ind på kontoret. "taak!" sagde hun og smilede stadig, til Lucy. Hun elskede virkelig sin søster virkeligt højt, og var ret glad for at hun var lærer på skolen, så hun også kunne være sammen med hende nogle gange.
Hun gik hen til det sted, som Lucy, viste. Hun så på Lucy. *En gigantisk nyhed? Den største i vores tid? Så måtte det da være en meget stor nyhed*
"Den største nyhed i vores tid?" spurgte Claire og smilede lidt Lucy.
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 4:09 am

//Beklager, jeg skriver somme tider for hurtigt:)//

Lucy satte sig ned på en stol og tog en slurk af kaffen. "Ja, det er en virkelig, virkelig stor nyheden." Lucy tog en dyb indånding og sendte Claire et stort smil. "Jeg er gravid." Sagde hun så afventende på Claire, hendes reaktion var forhåbentlig positiv, ellers ville Lucy blive trist til mode. Hun tog kanden med græskarjuice og hældte noget op i et glas og rakte det over til Claire. Lucy så rundt og tænkte på Mathias. Han betød så meget for hende og hans reaktion over hendes gradvititet var positiv, det glædede hende rigtig meget at han var glad. Hvis han ikke havde været glad ville Lucy ikke ane hvad hun skulle gøre, hun ville ikke kunne overleve uden Math, de var både bedste venner, i et forhold og kommende forældre. Det var fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Claire A. C. Jefferson
Hufflepuff
Claire A. C. Jefferson


Antal indlæg : 7
Kollegie Points : 14
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts - Hufflepuff.

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 5:32 am

//Hehe, kender det godt ;-)//

Claire tog imod glasset med græskar saft. "Tak" sagde hun og så på sin søster. Da Lucy fortalte at hun var gravid, kunne Claire ikke helt forstå, hvad Lucy havde sagt. "Er du ... gravid?" spurgte Claire og så på Lucy. Lucy var gravid. Og Claire skulle være moster! "Det er jo fantastisk.. Du skal være mor, og jeg... jeg skal være moster" sagde Claire og smilede til Lucy. Claire var meget glad på hendes vegne (staves).
"Men har du fortalt det til mor og far?" spurgte Claire og så på Claire og drak lidt af græskar saften.

Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 5:52 am

Lucy sendte hende et bredt smil. Det var godt at Claire reagerede sådan, det var det hun håbede og forventede. "Ja. Det er rigtig skønt. Jeg har også fundet ud af hvad det bliver." Sagde hun. Mathias havde set i drømmespejlet, efter det havde hun brugt oblivate til at fjerne et stykke af hans hukommelse så han ikke følte sig tvunget hen til drømmespejlet igen. Det ville ikke være godt hvis han blev afhængig af det. "Nej ikke endnu. Jeg vil vente til jeg kommer hjem i ferien så jeg kan sige det ansigt til ansigt til dem." Lucy tog endnu en tår af kaffen. Hun så ned på sin mave. Hvor var det rart at være gravid., at vide der voksede liv inden i hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire A. C. Jefferson
Hufflepuff
Claire A. C. Jefferson


Antal indlæg : 7
Kollegie Points : 14
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts - Hufflepuff.

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 6:07 am

Claire så på Lucy og smilede. "Jeg tror, at mor og far bliver rigtig glade, når du fortæller dem, det" sagde Claire og så på Lucy. Hun drak lidt mere af sin græskar saft og smilede bagefter lidt til Lucy igen.
"Bliver den en pige eller anden dreng?" spurgte hun nysgerri og så på Lucy.

//Sorry, det korte svar ^^//
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 6:11 am

Lucy var sikker på de blev rigtige glade. Det blev jo trods alt deres første børnebørn. "Det er jeg også overbevidst om. Jeg tager også hjem snart, i ferien siger jeg det til dem." Lucy ville ganske vidst være lige større når de fik ferie, så det ville måske være tydeligt at se hun var gravid. Men hun ville stadig ikke sige det før. Lucy sendte hende et smil. "Tvillingepiger."

//Min er heller ikke for god lige nu.//
Tilbage til toppen Go down
Claire A. C. Jefferson
Hufflepuff
Claire A. C. Jefferson


Antal indlæg : 7
Kollegie Points : 14
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts - Hufflepuff.

En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? EmptyTors Jun 21, 2012 6:18 am

//hehe.. Det er min iverfald ikke ;)//

"Okay.." sagde Claire og så på sin søster. Skulle Lucy have tvillingepiger? Så skulle hun jo være moster til 2 piger. Claire smilede. "Jamen ... så skal jeg jo være moster til 2 piger.. Det er jo mere fantastisk!" sagde Claire og smilede til sin søster. Hun var meget glad på Lucys vejne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En god nyhed? Empty
IndlægEmne: Sv: En god nyhed?   En god nyhed? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En god nyhed?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» STORE, STORE, KÆMPE NYHED!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwartsskolen :: Forums og Emner :: Hogwarts :: Indenfor :: 2. Sal-
Gå til: