Hogwartsskolen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hogwartsskolen - Kom og hver elev på Hogwarts online!
 
ForumforsidePortalNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Når man har brug for at tale.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 6:39 am

Lucy sad på sit kontor og rettede lektier. Men hun havde ikke magen koncentration. Hun havde noget vigtigt at fortælle Mathias, hun havde ledt efter ham, men da han ikke var til at finde nogle steder, så hun gav op. Han var sikkert i gryffindors opholdstue eller på sit kontor. Hun skrev under på en lektie og lagde den til side. Hun kunne ikke rette flere lektier, ikke men den lave koncentrationsevne hun havde. De rettede lektier blev lagt ned i den første skuffe i hendes skrivebord. De urettede blev lagt ned i den nederste skuffe og hendes skriveting i den miderste skuffe. Hun havde meget styr på tingene. Lucy satte sig over på sofaen og tog flere dybe indåndinger. Hun vidste ikke hvordan Mathias ville tage det, måske ville han slet ikke have den fremtid han fik lagt i hænderne, så ville han sikkert forlade hende og hun ville stå alene tilbage. "Kom nu Mathias." Hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 6:50 am

Mathias kom fløjtende gående hen ad gangen. Han havde gået rundt på hele skolen, hele dagen, oggik nu her. Hvorfor, vidste han egentlig ikke. Han kom pludselig i tanke om at Lucys kontor lå på samme sal. Han kiggede rund. Hvilket lokale var det nu? Han var så dårlig til at finde rundt. Han tog en tilfældig dør, og åbnede den. "Hej skat" Sagde han, men da han kigge ordentligt efter, viste det sig at være en klasse der sad midt i en FMMK time. Rød i hovedet, skyndte han sig at lukke døren, for at vende sig om og finde den rigtige dør. Han åbnede den, og der lå hun få sofaen. "Hej" Sagde han, og smilede stort til Lucy. Hans ansigt var stadig blussende rødt, og han havde stadig ikke kommet sig helt over situationen med at han var kommet til at kalde en hel klasse for skat.
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 7:09 am

Lucy lå i sine egne tanker, hun anede ikke hvordan hun skulle få det sagt. Det var ikke en ting man bare lige siger. Hun så over mod døren da den blev åbnet. Hun fniste over hans røde ansigt. "Lad mig gætte. Du gik forkert?" Hun rejste sig og gik hen til Math og lagde armene om ham før hun kyssede ham. "Jeg er glad for du er her. Jeg har brug for at tale med dig. Det er vigtigt." Sagde hun og tog fat i hans hånd. Hun stilte sig lidt væk fra ham, men ikke så langt væk at hun ikke kunne holde ham i hånden. Hun så ned på sin mave, det var naturligvis ikke tydeligt at se hun var gravid endnu. Men det ville komme med tiden. "Math.." Hvordan skulle hun lige få det sagt... "Jeg.." Hun kunne ikke få det ud.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 7:24 am

Mathias der stadig var tomatrød i ansigtet, gav et let fnis fra sig. "Ja" Sagde han. Hvor havde det være pinligt. 'Professoren der kaldte eleverne for skat' Han ville blive kendt på hele skolen under det navn.
Han gengældte hendes kys, og smilede til hende. Dog forsvandt smilet fra hans læber igen, da hun sagde at hun skulle fortælle ham noget vigtigt. "Du slår ikke op, vel?" Sagde han, og rykkede tættere på hende. Uden hende, var hans hverdag bare tom. Han så på hende med store øjne. Hvad var det hun ville fortælle?
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 7:36 am

Lucy sendte ham et kort smil. "Det har jeg også gjort. Altså ikke når jeg skal finde mit eget kontor, men når jeg skal finde en masse andre steder." Hun tog endnu et skridt tilbage. Hun ville aldrig slå op med ham, men hun vidste heller ikke hvordan hun skulle sige det. "Nej. Nej selvfølgelig ikke. Det jeg vil sige kan måske bringe os endnu tættere." Lucy så ned i jorden, hun var bange for han ville blive skræmt hvis hun sagde det. "Jeg er gravid." Sagde hun lavmælt, han kunne godt høre det men det var lettere for hende at sige det lavmælt. Så ville det på sin vis være som om han ikke hørte det alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 7:44 am

Den korte sætning for gennem hovedet på ham, og han trådte et skridt tilbage. "Gravid" Mumlede han stille, og tyggede lidt på ordene. Han kiggede ned i jorden "Gravid" Sagde han igen, denne gang lidt højere. Så gik det op for ham. Han skulle være far. Han blev lykkelig og varm inden i. "Du er gravid!" Udbrød han så, og kiggede op igen. Han løb hen mod hende, og løftede hende op i luften. "Du er jo gravid!" Sagde han så. "Du skal være mor, og jeg.. Jeg skal være far!" Sagde han så. Det var underligt for ham at vænne sig til det. "Ved du om det bliver en pige eller en dreng?" Spurgte han så, og satte hende ned på jorden igen. Han kyssede hende kort. Hvor var det dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 7:57 am

Lucy vendte sig om, hans gentagelser af hende bekymrede hende. Han ville ikke, det var næsten tydeligt. Men så gjorde han hende glad ved at lyde så begejstret og løfte hende fra jorden. "Ikke endnu, jeg vil prøve at finde en besværgelse som måske kan bruges til at se det med. Men lige nu ved jeg det ikke." Sagde hun og lagde sig ind til ham. Hun havde aldrig været gladere, han var glad og så var hun glad. "Vi skal være forældre skat. Vi har et barn om ni måneder. Jeg kunne ikke være lykkeligere. Vi skal have vores egen lille familie." Hun kyssede ham og hoppede ned fra hans arme så hun igen stod på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:17 am

Om ni måneder.. Om ni måneder, der var de forældre. Forældre til en lille dreng eller pige, eller måske to? Han vidste det ikke, men han var ligeglad. De skulle være en rigtig lille familie. Alle tre. En helt lille familie. "Jeg er så lykkelig!" Udbrød han. "Hvor jeg altså elsker dig" Sagde han så, og kyssede hende igen. Han kunne ikke blive gladere. De skulle være sammen for evigt. For evigt og altid. Hele familien. Alle sammen.
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:24 am

Lucy fik nærmest en pære over sit hoved som i tegneserier. Hun fik en idé. "Det du drømmer mest om er at få en familie, ikke sandt?" Lucy vidste hvor de kunne gå hen og få svar. Hun gengældte kysset og tog fat i hans hånd. "Kom. Jeg skal vise dig noget." Sagde hun og så hen imod døren. Det var ikke sikkert det ville fungere, men hun håbede det. Så ville hun kunne finde ud af hvad de skulle gøre for at få svar på deres spørgsmål. Det skulle fungere. "Jeg er også lykkelig."
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:29 am

Mathias så forvirret på hende. "Jo, det er det da" Sagde han, og smilede skævt til hende. Han fulgte dog bare efter hende, da hun sagde at han skulle komme. Hvad skulle han se? I starten troede han at det var et Drømmespejl, men hvordan skulle hun dog have fået fat i det? Et specielt kar man kunne kigge ned i? Han vidste det ikke, men fulgte bare efter hende.


//Undskyld længden //
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:38 am

Lucy så kort på ham. "Jeg ved hvor drømmespejlet er. Vi kan se i det, så finder vi måske ud af det." Sagde hun og gik hen imod et forladt lokale et par sale over dem. Hun mente det var der et eller andet sted, hvilket lokale kunne hun ikke helt præcist huske. Hun åbnede en dør, men det var der ikke noget drømmespejl. Så hun prøvede det næste som også var tomt. Det næste lokale var det rigtige. Hun gik ind af døren og stilte sig lidt væk fra spejlet så hun ikke kunne se ind i det lige med det samme. "Du ved godt hvor farligt det her er. Så pas på med at komme tilbage her til. Man bliver nemt afhængig så lige meget hvad skal du aldrig komme tilbage her til. Okay?" Lucy vidste at hvis man kom der for tit ville man have svært ved at skilne mellem virkelighed og ting man ser i drømmespejlet.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:45 am

Mathias nikkede. Han vidste skam godt hvor farligt det kunne være. Han trådte lidt tættere på. Ved siden af ham kunne han se Lucy stå på den ene side. Hun holdte en lille pige på armen. Hun var ikke særlig stor. Højst en 9-10 måneder. "Jeg ser dig. Og en lille pige" Sagde han. Han kiggede lidt til venstre han stod selv med en baby i hånden også. Endnu en lille pige. Ligeså gammel som den anden pige. "Jeg ser en pige mere. Hendes øjne er så skinende som Diamanter. Den anden pige. Hende du holder. Hendes øjne er så klare som Krystaller" Sagde han så. Dette vidunderlige syn. Han gik tættere på. Rørte ved spejlet, hvor den ene baby var. Han var som tryllebundet til det spejl. "Og de er så glade. Så livlige" Sagde han så, og smilede. Det var helt fantastisk. Han ville ikke gå igen. Han kunne ikke vente så lang tid. Det kunne han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:53 am

Lucy så smilende på ham. To børn? To piger? Hun kunne ikke fatte det. De skulle have to børn. Lucy gik hen til ham for at tage ham væk. Det var ikke sundt at stå der så længe. Lucy så ned i jorden og tog fat i hans arm og fik rykket ham akkurat nok skridt væk til at han ikke længere kunne se i spejlet. Det blev hun nød til for at Math ikke kom til skade. "Lad os gå igen. Vi kan ikke være her længere. Du vil hade mig for det her. Men jeg bliver nød til at gøre det." Lucy fandt sin stav frem fra en lomme i hendes kappe. "Jeg bruger oblivate på dig så du glemmer det her. Jeg fortæller dig at vi få tvillinger senere okay?" Det var vigtigt at han ikke kunne huske det så han ikke gik tilbage der til.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 8:58 am

Mathias blev revet væk fra spejlet. Han så hende i øjnene. De var stadig helt store. "Hvis det er det der er et bedste for mig" Sagde han så, og trak på skuldrene. Han var sikker på at hun nok skulle sørge for at han fik det af vide senere.
Men tænk sig. To tvillingepiger. Hvor ville det dog bare blive dejligt.

//Hvor meget kan han så huske efter hun har slettet hans hukommelse? Jeg mener.. Hermione Granger slettede sine forældres, så de glemte det 16-17 år tilbage.. Hvor meget bliver der så slettet?//
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 9:08 am

//Ikke ret meget. En dags tid måske. Lucy er jo mere øvet en Hermione var, hun har udført besværgelsen før, så hun kender godt til hvordan man gør:)//

Lucy gav Math et kys. "Jeg gør det for din skyld." Sagde hun og så sig omkring. "Vi må hellere få dig et sted hen hvor du normalt er." Lucy vidste at det var bedst at tilbringe et oblivate offer et sted hvor de normalt var. Så det fakisk normalt ville kunne ske. Hvis de er et helt andet sted end de plejer er det ikke naturligt.

//Undskyld kreaen.//
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 4:11 pm

//Okay
Det gør skam ikke noget :)//

Mathias trådte ud af døren, og ud på gangen. "Hmm.. Hvad med mit kontor?" Spurgte han, og smilede til hende. Hun var dejlig, det var hun altså. Det var for hans eget bedste, det vidste han også godt. For ellers ville han blive afhænig af spejlet, det vidste han også godt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyOns Jun 20, 2012 9:30 pm

Lucy nikkede. Det var et godt sted at gøre det på hans kontor. Så ville han i hvert fald være tilpas. "God idé. Jeg udfører besværgelsen og går ud af dit kontor. Så kommer jeg lige efter og fortæller dig det hele igen." Sagde hun og sendte ham et smil. Hun håbede inderligt det ikke gik alt for galt, han skulle helst ikke glemme for meget. Lucy havde udført besværgelsen en del gange, så det ville forhåbentligt gå godt. Lucy kyssede Mathias. Han var så dejlig og hun ville gøre alt for at han havde det godt.
Tilbage til toppen Go down
Mathias Everdeen
Overhoved
Mathias Everdeen


Antal indlæg : 30
Kollegie Points : 0
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts, Gryffindor.

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyTors Jun 21, 2012 8:56 am

Mathias nikkede, og smilede til hende. Han gengældte kysset, smilede endnu større til hende. Han gik ned mod hans kontor. Det lå på samme sal som Lucys. Han havde talt med Rektoren om det, og havde fået lov. Da de var nået ned til hans kontor, gik han indenfor døren, mens han smilede til hende. "Jeg er klar" Sagde han, og kyssede hende.

//Kan det så ikke bare gå totalt galt her? xD //
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. EmptyTors Jun 21, 2012 5:29 pm

//Det er op til dig:)//

Lucy fulgte ham ind på kontoret. Hun var nervøs for det, hvis det gik galt ville det måske slette alt for meget af hans hukommelse.. Hun gik hen i døren og rettede sin stav imod ham. "Oblivate." Sagde hun og gik ud af døren. Hun var så nervøs for hvad der skete, hun håbede at det bare var et par dage der blev slettet, det ville være til at overkomme. Det ville han kunne forstå. Men det måtte ikke være alt for længe han glemte. "Please lad det nu gå godt." Hviskede hun til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Når man har brug for at tale. Empty
IndlægEmne: Sv: Når man har brug for at tale.   Når man har brug for at tale. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Når man har brug for at tale.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwartsskolen :: Forums og Emner :: Hogwarts :: Indenfor :: 2. Sal-
Gå til: