Finding animals.

IndlægEmne: Finding animals.   Finding animals. EmptyFre Jun 15, 2012 3:47 am

Tid: Ved 12:00 tiden om natten.
Sted: Den forbudte skov:
Omgivelser: Dyrene er så småt ved at komme frem.
Vejr: En kold vind.

Lucy havde ikke sovet den dag, ikke siden morgenen i hvert fald, hun syntes ikke der var nogen grund til at sove når hun alligevel skulle ud og finde dyr til hendes undervisning. Hun skulle naturligvis være forsigtig, det var ikke helt ufarlige dyr der var i den forbudte skov. Lucy sad på hendes kontor og slappede af inden hun skulle ud og lede. Hun tænkte på hvilke dyr hun skulle fange, eller fange lød så barskt, hun ville naturligvis gøre det på en human måde. Hun skulle ikke have nogle der var alt for farlige, de skulle også være passende for eleverne og ikke være farlige for dem. Man kunne måske godt vise nogle små skræmmende dyr frem, så længe de ikke kunne bringe eleverne på hospitalsfløjen eller gøre skade på dem. Lucy rejste sig og så ud af vinduet der var lige ud til den forbudte skov, hun spottede en enhjørning i lysningen, de måtte være på vej ud, alle de skønherlige dyr. Hun gik hen mod døren og tog hendes lange jakke fra knagen og tog den på før hun forsvandt ned af trapperne, så stille som muligt. Men hun var jo trods alt klodset, så helt stille var hun aldrig. Lucy åbnede forsigtigt døren udadtil. Hun burde ikke være ude på det tidspunkt, hun var ikke det bedste forbillede for eleverne, men hun blev jo nød til at gøre hendes undervisning så god som muligt. Hun var hurtigt nede ved den forbudte skov hvor en kentaur bød hende velkommen med et buk. Lucy nejede til ham og så kort op på stjernerne som han sikkert studerede. Hun gik længere ind i skoven og holdte øje med hvilke dyr der var.
Kimberly Chanel
Kimberly Chanel

Oprettet : 13/06/12

Finding animals. Empty
IndlægEmne: Sv: Finding animals.   Finding animals. EmptyFre Jun 15, 2012 4:48 am

Der var helt stille. - Eller, helt stille var der nu ikke, for Kimberly var rigtig god til at larme.
Hun prøvede dog alligevel at være helt stille, da hun nærmede sig flokken af enhjørninger. Hun havde altid haft et særligt forhold til dem, her på Hogwarts. Normalt plejede de at løbe væk, men der var én, og kun én, som blev. Hun kaldte den for Vingummi. Blandt andet fordi hun elskede vingummier, men også fordi at hun synes dens hår havde en vingummifarve. "VINGUMMIII!" Råbte hun, lavere en normalt da hun var bange for at skræmme den væk. Alle enhjørningerne løb - ligesom de plejede at gøre, imens at der kun var én enhjørning der blev tilbage. "Vingummi?" Hun listede over imod den, og gned sin kind op imod den.
Den sagde ikke noget. Den lavede bare to stamp i jorden, med sin venstre forben. - Det plejede han altid at gøre. "Hej, igen." Nogen mente at Kimberly var den skøreste der nogensinde havde fandtes på Hogwarts.
I hvert fald så var hun en smule tosset. Hun synes at Vingummi nemlig sagde "Hej" når den lavede to stamp med venstre forben. Hvis den gjorde det med højre betød det "Gå,"
Hvor smukt egentligt. Tænke hun, og krammede Vingummi blødt.
Kimberly havde lukket øjnene, men så snart hun hørte lyde bag sig, åbnede hun den brat og stirrede som forstenet ud i luften.

Finding animals. Empty
IndlægEmne: Sv: Finding animals.   Finding animals. EmptyFre Jun 15, 2012 5:03 am

Lucy vidste hvor utilnærmelige enhjørninger var, så at kvinden foran hende kunne kramme den enhjørning var fascinerende. Hun måtte kende en hel del til dyr. Lucy bevægede sig lidt væk fra dem, men så stadig på dem. "Du har ikke tilfældigvis set nogle dyr her i skoven? Udover din enhjørning." Lucy var meget fascineret af enhjørningen, det var et fantastisk dyr som andre dyr kunne nåede til anklerne, eller hovene i det her tilfælde. Lucy havde for kort tid siden undervist hendes førsteårgangs elever i at passe og pleje en enhjørning, så det var ikke et dyr hun kunne bruge igen. Nej, det ville ikke gå an. Lucy satte sig ned i den kolde skovbund, det var langt nemmere at fange dyr på den måde, det lød måske dumt, men dyrene ville vænne sig til hendes tilstedeværelse og komme til hende, alt efter hvor sky de var naturligvis. Lucy håbede på at få fat i et meget interessant dyr der ville være spændende for eleverne at være i nærheden af. Hun gjorde rigtig meget for at lære eleverne noget gennem noget der var spændende, fremfor en masse papirarbejde, det ville være uoverskueligt i længden.

IndlægEmne: Sv: Finding animals.   Finding animals. Empty

Finding animals.