Hogwartsskolen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hogwartsskolen - Kom og hver elev på Hogwarts online!
 
ForumforsidePortalNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tegne konkurrence!

Go down 
+2
Logan Carter
Kimberly Chanel
6 deltagere
ForfatterBesked
Kimberly Chanel
Administrator
Kimberly Chanel


Antal indlæg : 32
Kollegie Points : 2
Oprettet : 13/06/12
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 2:42 am

God et-eller-andet kære brugere!

Nu har jeg simpelthen været så kvik at spørge at par stykker her på siden om en god konkurrence, da jeg meget gerne vil lave konkurrencer som i selv synes er sjove.

Derfor så vil jeg lige fortælle jer en lille historie, så i kan se hvordan jeg fandt frem til vores første og nyeste konkurrence!


Jeg havde lige sendt et par dejlige ugler til et par elever og lærere på skolen. Nu skulle jeg så hen og få mig lidt lasagne, da jeg kom til at tænke på et bad med vingummi duft i. - Det lød da bare lækkert ikke?
Så jeg skyndte mig at spise min lasagne, men jeg var mere sulten. Derfor tog jeg mig altså også lidt havregrød med vingummibamser ovenpå, som smeltede ned i den lækre grå havregrød. - MUMS!

Nu var jeg tilfreds met, så jeg gik op på fjerde sal for at tage mig mi vingummi-bad. Det gjorde jeg så, og imens jeg sad og spiste vingummier fik jeg en åbenbaring!
Hvad med at man ikke lige tog sig et smut forbi blondinen nede ved Hagrids gamle hytte? Lige sige "Halløj Lucy! Jeg er lidt ukreativ så giv mig lige lidt idéer ikke?"
Det var da en god idé ikke?

Så altså; Jeg startede med at g op i ugleriet imens jeg spise en vingummi bamse, som manglede det ene ben. (Er det bare mig eller er det lidt mærkeligt?)
Nogle af uglerne var kommet tilbage, men jeg synes ikke at de var gode nok. (ja, til jer så. Lucy har en fantalastisk idé!)
Der var kommet to ugler. Den ene fra en eller anden som foreslog noget som hed krampe-dampe-svampe-lampe-rampe-trampe-finalekamp!
Og det ved jeg altså ikke helt hvad er? D:
Og den anden ugle var sådan en ukreativ én, så den havde ingen idéer!

Nu var jeg altså på vej ned mod Lucy Nucy, fordi jeg skulle få et par idéer. Da jeg kom ned stod der en kæmpe chokolade kage med vingummi bamser ovenpå. "Lige til tiden! Lucy Nucy med L og N!" Råbte jeg og gik hen og spiste kagen før hun nåede at komme frem fra skoven, med en kæmpe vingummi bamse!
"Ah... Kimberly Chanel!"
Gud jeg blev skuffet. Jeg vil jo gerne have at folk kalder mig Coco Chanel ikke?
Tegne konkurrence! Coco1-copy
"Coco Chanel om jeg må be! Eller bare Kims Snack!" Smilede jeg, og så grådigt på kæmpe vingummi bamsen! "Må jeg få din vingummi bamse?" Spurgte jeg så.
"Det må du da gerne. Jeg kan kun lide peaunutbutter!" Sagde Lucy Nucy med L og N, så og kastede vingummi bamsen hen til mig. "Nå, lad mig komme til sagen; det er jo sådan at jeg er konkurrence dekadence!" Starter jeg så;
"Og, jeg er lidt ukreativ (ikke sådan meget) med en lille bitte smule (plus lidt mere) så kan du ikke finde på noget?" Jeg begynder at bide noget af min nye vingummi bamses næse af.
"Hvad med noget som handler om Harry Potter?" Lucy Nucy med L og N smilede glad til mig.
"Altså, selvfølgelig ikke!? Men hvad!?" Jeg var ved at blive godt sur, og hvis hun havde sagt nej så havde jeg sagt at hun virkede for dum. - BLONDINE!
Altså alle ved jo det skal handle om Harry Potter ikke?!
"Nå, hvad med at man kan tegne en Harry Potter tegning?" Spurgte hun så. Nu fandt jeg selv på en VIRKELIG godt idé!
"Hvad med at man kan tegne en Harry Potter tegning!!!!!!!" jublede jeg, og hoppede op og ned. - Se lige hvor klog jeg er!
Nu kiggede Lucy Nucy med L og N, mærkeligt på mig, og jeg tror vidst at det var ment godt!


Hehe, se lige kloge mig!!!!!

Konkurrence:
Lav en tegning som kan pynte forsiden af siden.
Der er kun ét krav:
- Tegningen skal vise noget om harry potter. Det kan være Hogwarts, eller bare en hippogrif?


-
K. Chanel (Også kaldet Vingummi æderen og Coco Chanel xD)
Tegne konkurrence! Bat-for-lashes-256335Tegne konkurrence! 3cdflDUg0-gg5By7KWLIbTl72eJkfbmt4t8yenImKBVaiQDB_Rd1H6kmuBWtceBJ
Tilbage til toppen Go down
Logan Carter
Lærer
Logan Carter


Antal indlæg : 41
Kollegie Points : 0
Oprettet : 15/06/12
Kollegium : Slytherin

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 3:24 am

Haha! Jeg er vild med din historie!

Det kan være man tager sin den frihed at tegne en tegne en tegning... En eller anden dag...

men hvad er præmien?
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 3:36 am

Min tegning er allerede tegnet^^
- Jeg er bare en elendig tegner xD
Jeg skal bare lige finde ud af hvordan man får den fra telefon til computer:)
Tilbage til toppen Go down
Logan Carter
Lærer
Logan Carter


Antal indlæg : 41
Kollegie Points : 0
Oprettet : 15/06/12
Kollegium : Slytherin

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 3:46 am

Jeg kan måske hjælpe dig

Hvis du har en IPhone så kan du sætte et eller andet stik ind i din computer. Mere ved jeg ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 4:01 am

Det ville jeg normalt også gøre, men jeg har ikke noget stik^^
Så det er noget med at jeg skal sende via bluetooth, men det kan ikke lade sig gøre lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Logan Carter
Lærer
Logan Carter


Antal indlæg : 41
Kollegie Points : 0
Oprettet : 15/06/12
Kollegium : Slytherin

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 4:21 am

Det var da ærgerligt.

Du kan blandt andet tage det med dit kamera, eller prøve at tage det på kameraet på ens computer?
Tilbage til toppen Go down
Daphne C. Lorraine
Overhoved
Daphne C. Lorraine


Antal indlæg : 58
Kollegie Points : 4
Oprettet : 04/06/12
URL Alder : 35
Kollegium : Slytherin

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 4:23 am

Det lyder lidt fristende...
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Chanel
Administrator
Kimberly Chanel


Antal indlæg : 32
Kollegie Points : 2
Oprettet : 13/06/12
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 4:57 am

Øh.. Præmien?

Det er 50 points hvis man er elev, og hvis man er lærer modtager man et eller andet som jeg ikke ved endnu xD
Tilbage til toppen Go down
Spencer Seans
Overhoved
Spencer Seans


Antal indlæg : 47
Kollegie Points : 0
Oprettet : 04/06/12
URL Alder : 36
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 6:25 am

Hvornår er tidsfristen?
Tilbage til toppen Go down
Logan Carter
Lærer
Logan Carter


Antal indlæg : 41
Kollegie Points : 0
Oprettet : 15/06/12
Kollegium : Slytherin

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 6:39 am

Coco Chanel er åbenbart god til at glemme forskellige ting xD
Tilbage til toppen Go down
Spencer Seans
Overhoved
Spencer Seans


Antal indlæg : 47
Kollegie Points : 0
Oprettet : 04/06/12
URL Alder : 36
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 6:51 am

Njaa, hun har da husket at spise alle de vingummi bamser hun omtalte i sin historie -_-
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Chanel
Administrator
Kimberly Chanel


Antal indlæg : 32
Kollegie Points : 2
Oprettet : 13/06/12
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 10:44 pm

Haha! Ny præmie:

Hvis man er elev:
Vinder man 50 points og mulighed for at skifte navn. Hvis ikke man ønsker det, kan man give præmien videre til en anden.

Hvis man er lærer:
Vinder man 50 points som man frit kan give ud til en elev, og mulighed for at skifte navn. Hvis ikke man ønsker præmien kan man give den videre til en anden.

- Og hey? Tænk lige på at det kan være din tegning som kommer på forsiden!

Der er deadline d. 30/6
Tilbage til toppen Go down
Lucy Roselina Jefferson
Overhoved
Lucy Roselina Jefferson


Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyFre Jun 15, 2012 11:16 pm

Jeg har fået tegningen over på min computer, nu skal jeg bare have lagt den på nettet og så kan jeg sende den..Woop Woop^^
Tilbage til toppen Go down
Spencer Seans
Overhoved
Spencer Seans


Antal indlæg : 47
Kollegie Points : 0
Oprettet : 04/06/12
URL Alder : 36
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyLør Jun 16, 2012 12:44 am

Super n_n
Tilbage til toppen Go down
Daphne C. Lorraine
Overhoved
Daphne C. Lorraine


Antal indlæg : 58
Kollegie Points : 4
Oprettet : 04/06/12
URL Alder : 35
Kollegium : Slytherin

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyTors Jun 21, 2012 3:56 am

Spencer Seans skrev:
Njaa, hun har da husket at spise alle de vingummi bamser hun omtalte i sin historie -_-

Haha!
Tilbage til toppen Go down
Oliver Woodness

Oliver Woodness


Antal indlæg : 4
Kollegie Points : 10
Oprettet : 27/06/12

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyTirs Jul 03, 2012 7:38 am

Tjo..jeg ville rigtig gerne joine!
Tilbage til toppen Go down
Kimberly Chanel
Administrator
Kimberly Chanel


Antal indlæg : 32
Kollegie Points : 2
Oprettet : 13/06/12
Kollegium : Ravenclaw

Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! EmptyTirs Jul 03, 2012 7:10 pm

Det lyder da dejligt!
Men husk at du skal sende tegningen ind til mig i en ugle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tegne konkurrence! Empty
IndlægEmne: Sv: Tegne konkurrence!   Tegne konkurrence! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tegne konkurrence!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwartsskolen :: Konkurrencer! :: Design konkurrencer!-
Gå til: