Eliksir - Uge 2 - Årgang 1

Spencer Seans
Spencer Seans

Eliksir - Uge 2 - Årgang 1 Empty
IndlægEmne: Eliksir - Uge 2 - Årgang 1   Eliksir - Uge 2 - Årgang 1 EmptyTors Jun 14, 2012 5:19 am

Et par hastige skridt bevægede sig mod det mørke eliksir lokale. Professor Seans kunne høre højlydt snakken fra det velkendte rum, hvor hun nu havde undervist i lang tid. Hun kiggede hurtigt på sit ur. Syv minutter forsendt. Hun rystede håbløst på hovedet.
" Undskyld forsinkelsen." Startede professoren. " Vi må hellere se at komme i gang :)" hun smilede blidt ud til klassen og srtøg en af sine lyse lokker om bag øret. " I dag skal i have om eliksiren Eufori." Hun skrev navnet på eliksiren op på tavlen. Et par nysgerrige blikke mødte hende. "Hvis ikke der er nogle spørgsmål vil jeg begynde at skrive lektien op på avlen..." professor Seans afventede deres svar, men der kom aldrig nogen. Efter et par sekunder vendte hun sig om og begyndte at skrive lektien op på tavlen.

Lektie:

Skriv følgende om Eufori
- Hvad er effekten af eliksiren.
- hvornår i bøgerne hører vi om denne eliksir.
- Hvis denne eliksir er korrekt brygget, hvilken farve bør den så have.
- Er der biverkninger, og kan man modvirke dem.
- Den egen meningen om eliksiren.
- Mindst 100 ord.
- Gerne mere.
- Kilder.

Da klokken ringede sendte professoren dem ud af klassen. " Og jeg ser ingen grund til snyd eller kopierede lektier!" Råbte hun strengt efter dem, mens de hastede ud af klasselokalet på vej til næste time.

Eliksir - Uge 2 - Årgang 1
 Lignende emner