Nye lærere + Nyt overhoved + Ny på Administrator Teamet!

Kylie Odair
Kylie Odair

Oprettet : 01/06/12

Nye lærere + Nyt overhoved + Ny på Administrator Teamet! Empty
IndlægEmne: Nye lærere + Nyt overhoved + Ny på Administrator Teamet!   Nye lærere + Nyt overhoved + Ny på Administrator Teamet! EmptyOns Jun 13, 2012 6:41 am

Der er en del nyt her på siden så jeg synes at vi bare skal komme i sving med det!

Nye lærere:
Vi har fået to dejlige nye lærere, som allerede passer SÅ godt ind på siden!
Det er en grævling Lucy Roselina Jefferson & løven Mathias Everdeen! Byd dem velkommen i klasselokalerne!

Nye overhoveder:
Af en eller anden grund fik vi ikke budt Daphne C. Lorraine velkommen, som overhoved for Slytherin.
Så er de to nye lærere altså også blev overhoveder! det er Lucy Roselina Jefferson & Mathias Everdeen!
Tillykke til alle tre!

Ny administrator:
Da Gregory Silvers desværre ikke havde tiden til at være administrator på siden, kom Kimberly Chanel til undsætning! Byd hende velkommen på siden!

Hvad står vi for?
Jeg vil lige minde jer om, at mig og Kimberly ikke står for de samme ting her på siden
Hvad laver Kylie Odair:
Jeg står for selve siden og måden den er sat op på. Jeg har lavet nogle grimme billeder, så Kimberly vil komme til undsætning med nogle nye!
jeg er egentligt over administratoren, og jeg er den som har skabt siden.
Jeg står også for at læse ansøgninger om at blive lærer.

Hvad laver Kimberly Chanel:
Jeg er så heldig at stå for konkurrencer, design, og mange andre kreative ting!
Jeg har helt klar det bedste job (haha var Kylie?)
Jeg laver konkurrencer som kommer op engang imellem. Hvis i har idéer til en konkurrence eller to, så send dem meget gerne ind til mig!
Samtidig skal jeg også give siden et nyt design, da vi alle må være lidt enige om at den bare er lidt for kedelig ikke?
Nu kommer det helt store:
Jeg er faktisk over overhoved xD Det betyder at jeg skal sørge for at overhovederne gør deres arbejde. Samtidig skal jeg sørge for at der ikke er et kollegium fyldt med en masse aktiviter og nogen som ikke er.
Jeg kommer også til at stå for ordkløveren og proffetiddende som vil komme op på siden snart.
Mit job er blandt andet også at læse ansøgninger om at blive lærer, journalist på ordkløveren eller proffetidende, og så at udvikle siden, så der kommer til at ske noget nyt.
Hvis du har idéer til siden, så send dem endelig til mig, ellers kan du gå ind under 'Generelt' og så ind i idéer længere nede i 'Home'

Magiske hilsner;
Kylie Odair & Kimberly Chanel
- De to grinebiddere!

Nye lærere + Nyt overhoved + Ny på Administrator Teamet!
 Lignende emner
» Lærere søges!