Hogwartsskolen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hogwartsskolen - Kom og hver elev på Hogwarts online!

ForumforsidePortalNyeste billederTilmeldLog ind

A visitor?

Go down
3 deltagere
ForfatterBesked
Overhoved

Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

IndlægEmne: A visitor?    A visitor?  EmptyTors Jun 07, 2012 6:06 am

Lucy sad bag træbordet der udgjorde hendes kateder. Hun var igang med at rette nogle lektier til hendes tredje års elever. Det krævede meget tid at være lærer, men det var samtidig fedt at være så tæt på andre personer, så afhængige af dem. Et smil gled over Lucys læber da hun læste en helt fantastisk lektie igennem. Den skulle helt klart roses, hun ville personligt kontakte den dreng og rose ham til skyerne. Det var ikke mange lektier hun fik ind da det var mere et praktisk fag, men der kom da nogle ind i mellem. Lucy skrev en kort kommentar på lektien og lagde den over i en bunke med andre rettede lektier. Hun rejste sig fra stolen og gik hen til vinduet hvor hun stod og kiggede ud et kort øjeblik. Døren var altid åben, undtagen hvis hun rettede lektier eller havde en elev der ville snakke privat. Hun nærmede sig døren som blev åbnet. Der var ingen grund til at holde døren lukket når hun ikke rettede lektier eller snakkede med nogen. Hun gik over til katederet igen og lagde de urettede lektier ned i en skuffe og de rettede ned i en anden. Det var en dejlig dag, men Lucy havde ikke meget tid til at være ude.
Claire A. C. Jefferson
Hufflepuff
Claire A. C. Jefferson

Antal indlæg : 7
Kollegie Points : 14
Oprettet : 07/06/12
Kollegium : Hogwarts - Hufflepuff.

IndlægEmne: Sv: A visitor?    A visitor?  EmptyTors Jun 07, 2012 6:40 am

Claire kom gående, ned af gangen, på 2. sal, på vej ned mod Lucy's kontor.
Hun vidste godt, at hun burde lave lektier lige nu, men hun havde brug for at snakke med en eller anden, og da Lucy, var den eneste hun kendte indtil videre, ville hun bare snakke med Lucy.
Claire stoppede op, lidt væk fra døren, til Lucy's kontor.
Claire så ned af sig selv. Hun havde en lyserød og lilla farvet top-undertrøje, et par mørke cowboy bukser og en sort cardigan udenover undertrøjen.
Claire gik over til døren, der førte ind til Lucy's kontor, og Claire så den var åben.
Claire gik ind til Lucy. "Luucy!" sagde Claire glad og smilede til Lucy.
Aria Darling
Slytherin
Aria Darling

Antal indlæg : 5
Kollegie Points : 37
Oprettet : 02/06/12
URL Alder : 23
Kollegium : Slytherin

IndlægEmne: Sv: A visitor?    A visitor?  EmptyTors Jun 07, 2012 6:56 am

Aria havde gået i sine egne tanker og fløjtet lidt for sig selv. Vejret var dejligt, men nu havde hun tilbragt de sidste to timer udenfor, så hun havde brug for at være en smule indenfor - også for roens skyld. Hun besteg marmortrapperne og hoppede lige netop op på 2. sal, inden trappen skiftede position. Hun fortsatte sin lystige gang og sine herlige tanker, men blev snart afbrudt af et 'Luucy!', der skingrede gennem den tomme hal. Aria kiggede straks hen mod stedet, hvor lyden var kommet fra. Ahh, det var professor Jeffersons kontor; professor Jefferson var hendes lærer i Magiske Dyrs Pasning og Pleje, men hun havde endnu ikke været til time i det fag. Dog glædede hun sig dog, da de magiske dyr var ret fascinerende, og hun var sikker på, at det ville blive spændende at lære om dem. Hun gik over mod den åbne dør og kiggede hurtigt ind ad døren, hvor en anden elev også stod.
Overhoved

Antal indlæg : 74
Kollegie Points : 0
Oprettet : 06/06/12
URL Alder : 28
Kollegium : Hogwarts

IndlægEmne: Sv: A visitor?    A visitor?  EmptyTors Jun 07, 2012 7:27 am

Lucy stod og ordnede hendes mange papir, hun havde altid orden i sine ting. Det var ikke en undtagelse den dag. Hun satte sig ned på stolen igen og fik styr på de overskydende papirer på border. Papirarbejde var en stor del af det at være lærer. En dejlg, bekendt stemme skærede gennem hendes kontor og gav endda genlyd, underligt når hendes kontor ikke var specielt stort. "Hej Claire." Sagde hun med et skævt smil og lagde armene om hendes kære lillesøster. En ukendt pige stilte sig i dørkarmen. Lucy havde set hende på gangene men ikke rigtigt talet med hende. Hun så smilende på hende. "Kom indenfor." Sagde hun og viftede med hånden for at gøre alvor af hendes ord. Hun gav slap på Claire. "Så hvad laver i to piger her på denne tid af dagen? Burde i ikke lave lektier?" Lucy var på ingen måde den hårde lære medmindre det var påkrævet. Hun havde nok imod at eleverne ville besøge hende fremfor at lave lektier. Nej, det var skam hyggeligt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: A visitor?    A visitor?  Empty

A visitor?
Tilbage til toppen