Oprettet : 27/06/12

Oliver Woodness Empty
IndlægEmne: Oliver Woodness   Oliver Woodness EmptyTirs Jul 03, 2012 5:41 am

Her er lidt info om Oliver/aka mig :3..:

Fuldenavn: Oliver James Woodness.
Alder: Lidt i tvivl om han er 11 eller 17.
Årgang: 1?.
Køn: Forhåbentlig en dreng.
Personlighed: Oliver er en meget sød dreng, og han er meget tit glad. Dog skifter det efter hvilke personer han er sammen med. Når han er omgivet af Slytherins kan han blive vred. Når han er omgivet af Gryffindors bliver han lidt modig. Når han er sammen med Ravenclaws bliver han klog. Og når han er omgivet af sit dejlige kollegium Hufflepuff bliver han super sød og sjov.
Udseende/Faceclaim: Hans faceclaim er Logan Lerman. Han har sortbrunt hår,brune øjne, sødt smil, går for det meste i det tøj han finder behageligt og sejt, normalt hoved, normale træk, normale kinder, normal hage, normal form, stærke muskler, six-pack.
Dyr+beskrivelse: Han har en ugle som hedder Soul. Den er brun og hvid og en smule tyk. Soul er 3 år gammel. Og har været hans ugle i 3 år of course.

Det var lidt om Oliver

Hogwartsskolen :: Profiler :: Profil-